27 Mart 2013 Çarşamba

Şehrin Asi Çocuklarının Anısı

      Mavi lacivert renklere gönül vermiş insanlardan biriyim bende.7 yaşından bu yana renklerin peşinde oldum.Diğer asi çocuklar gibiyim.Adanademirspor ile tanışmamın üzerinden 17 koca yıl geçmiş ancak her anını dün gibi hatırlarım.Gönül sayfamda satır satır yazılmış dava.
      Bir kaç gün önce yine içimi saran bu heyecanın adı yine bu renklerin anlamıydı aslında.Öyle duygular daha da arttıkça aklıma gelen bir fikir vardı '' kesinlikle arkadaşlarımızla , asi çocuklarla anılarımızı kitap haline getirmeliydik.'' Twitter ve Facebook üzerinden hemen bu fikri çevremdekiler ile paylaşmalıydım.Yazarken heyecanım kat kat artarken daha bunun bir başlangıç olduğunun farkındaydım aslında.Fikrimin arkasından gelecek kaç kişi olabilirdi ? Ya da gerçekten güzel bir düşünce miydi ? Tam bunlar içimi bir kurt gibi kemirirken aslında aldığım yorumlar ve mesajlar bunun insanları heyecanlandıran bir hâl aldığını gösteriyordu bana.Fikir fena değildi.Bu kitap bir şekilde yazılmalı dedim kendi kendime.Twitter üzerinde Osman kardeşimin iletişim kurarak mail olarak yolladığı ilk yazı aslında fazla söze gerek yok dedirtiyordu bana.Hemen facebookta Elif ile konuştuktan sonra ( onun desteği de fazlasıyla bu fikre itti diyebilirim beni ) bir etkinlik oluşturdum ve yine bize yardımcı olabileceğini söyleyen arma aşığı Zelal'in de yanımızda olması '' Bunu başaracağız '' anlamına gelmişti.Bu yüzden aklımda sadece anılarım var.Aslında aklıma geldikçe duygulanacağımı da biliyorum fakat bunu yapmalıyız.Ömür böyü elimizin altında bizim hayatımızın bir parçası olacak.Kimse bu bir kağıt parçası diyemeyecek.
      Kitap yazmanın ne denli zor olduğunu iyi bilirim ancak biz bir roman yazmayacağız.Yaşadıklarımız zaten ortada.Ve duygulu bir şekilde yazmaya kendimizi zorlama ihtiyacımız olmayacak çünkü duygularımızın lacivertini hissedip mavisini yazarak renkleri bir araya getirecek kadar hissedebiliyoruz.Kitabı yazmaya başladığımızda her aşamasını bloğum da yazmaya özen göstereceğim.Çünkü o bile bizim için yine bu davanın içinde bir anı olarak yerini alacaktır.Bize katkı vermek isteyenlerin , fikrimi destekleyenlerin bizlerle anılarını paylaşmalarını istiyorum.Bunun için gerekli iletişim bilgileri ;

e-mail : mustafa.dos@hotmail.com
g-mail : rebelbluemood@gmail.com
Twitter adresim : https://twitter.com/maaviLacivert
Facebook adresim : http://www.facebook.com/Adanads
Facebook etkinlik adresi : http://www.facebook.com/events/128256744026171/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger