30 Ocak 2013 Çarşamba

Lawal'ın suçu yok biz onu Fernandes sandık !

     Dün yine Abdullah Ay kardeşimizin haberinden okuduğum kadarı ile Lawal bir takıma daha gitmiş.Lawal'ı klonlamaya başlamışlar.Hatta bir futbolcu ki adını yeni duydum hemende unuttum artı 300 Euro'ya Mersin İ?manyurduna yollamışlar.Hergün bir haberi çıkıyor , arkama yaslanıp gülüyorum.Hani ben olsam Fotomaç tarzı haber yapmazdım.Ki işim haber değil benim.Sadece eleştiri yapıyorum bunu da belirtmek isterim.Kesin bir bilgi olmadan haber yapmakta neyin nesi ? Futbolcu sözleşmeyi imzalar ve bir fotoğrafla gelişmeleri paylaşırsınız bizimle.İnanın yönetimden de haber verenlerden de soğumaya başladım.Buna kaş yapayım derken göz çıkarmak derler...
     Gelelim yönetime ; Lawal'ın Adanademirspor'a gelme süreci ile ilgili HaberAds.com'da okuduğum bir yazıdan kısa bir alıntı yapayım size.Haberde geçen konu aynen şu şekilde ;

 
Önder Serin, konuyla ilgili açıklamasında, sezon başında Lawal’ın transferi konusunda İspanyol Atletico Baleares kulübü ile bir sorun yaşadıklarını, Lawal’ın transfer edilmesi halinde 400.000 dolar ödenecekken, FİFA kuralları gereği 20,25 gün itiraz süresi beklenilerek geçici bonservisle de olsa transferi gerçekleştirdiklerini belirtti.
 

Bu şartlar altında Lawal’ı toplam 90.000 dolara transfer ederken, maç başı paraları ile birlikte bu maliyetin sezon sonuna kadar 150.000 doları bulacağını açıkladı. Lawal’ı daha ekonomik şartlarla alabilmek amacıyla bu aşamaların yaşandığı, Atletico Baleares takımının da FİFA’ya müracaat etmesiyle de ligin ilk 5 haftasında Lawal’ı oynatamadıklarını belirtti.


 Peki şu yazından sonra siz olsanız ne düşünürsünüz ? Benim kişisel yorumum '' Alma mazlumun ahını , çıkar aheste aheste! '' Neden öyle dediğimi anlamışsınızdır.Bu futbolcu Adanademirspor'a transfer olurken , çok uyanık yönetimimiz bonservis bedelini ödemeden bir kulübü zor duruma sokarak bir politika izlemiştir.Futbolcu geldiğinde gülen yönetime '' Gülme komşuna gelir başına '' demek ne kadar da anlamlı bir atasözü olur değil mi ? Kendine yapılmasını istemediğin şey başkasına yapma derler.Aynen öyle.Siz usulsüzlükle bir futbolcuyu getirdiniz.Bu futbolcunun bu yanlışlıklara alet olması ya onun disiplinsiz olduğunu gösterir ya da disiplinsizliğe meyilli olduğunu.Bakın sonuç ortada.Yönetim tabi ki Fifa'ya şikayet edemez.Zaten bu futbolcuyu aynı şartlarda aldılar.Lawal ve menajeri eşek değilse bu olayı emsal gösterir.Ki eğer ödenmeyen bir hak edişi varsa o zaman yönetimin söz hakkı da kalmaz ! Kimse kimseyi kandırmasın.Yaptınız bir hata ve düzelteceğiniz yerde futbolcu ile ilgili haberler yayarak insanların gözünde küçülmeyi ve küçültmeyi tercih ediyorsunuz.Doğruları tek tek açıklama zamanı gelmedi mi artık ? Ayrıca belirtmek isterim ki aylarca yönetimi kötüleyen bir takım şahısların pirim için bunu yaptığını anlamak güç değil.Herkes yutar da taraftar yutmaz.Herkes istediğini aldı bu süreçte.Yönetim istifa diyen '' Taraftar '' hariç !   Biz davamızda haklıyız.Bunu bize ve tüm Türkiye'ye gösterdiniz.Hâlâ bu takım başarılı niye istifa diyorsunuz diyenlere şu kadarını söyleyim.Bu futbolcular geçen sene olduğu gibi taraftar için oynuyorlar.Yönetim ile bu futbolun hiç bir alakası yoktur.Takımı oynatan taraftardır ! Biz bu günlük başarılara tapan taraftar olsak yıllarca 2.Lig B Kategorisi'nde oynayan armanın peşinden bugünlere gelmezdik.Aydınlık geleceği görmeye and içtim ve içtik !

Hani biz diyorduk siz yazmıyordunuz ya satılık kalemler , daha gür bir sesle '' YÖNETİM İSTİFA '' demekten bıkmayacağız...

Saygılarımla Gurbetten Mavi Lacivert !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger