31 Ocak 2013 Perşembe

Şimşek Seni Çağırıyor !

Adanademirspor  Denizli Stadı Ptt 1.Lige Yükselme Final Maçı
(Nam-ı Diyar Uğurlu Şehir , Uğurlu Stad )
         Pazar günü Adanademirsporumuz  Denizlispor ile saat 14:00 da 5 Ocak stadında karşı karşıya geliyor.Maçın televizyon yayını var mı bilmiyorum ama şüphesiz ki yine biletler tükenme noktasına gelecek.Gurbetten benim gibi gelen çok arma delisi olacak.Isparta tayfasından arkadaşların heyecanı bile bambaşka.İlk defa 2 maç üst üste gidebileceğiz diyerek adeta o özlemi, o arma sevdasını bana en yürekli şekilde aktardılar.Bende sabah 04:00 lara kadar çalışarak 2 günlük izin koparmanın mutluluğunu yaşıyorum.Çalışma planımı bile Adanademirspor'a göre yapmamın bir izahı yok.Ben bu tutkuyu kimseye anlatamam.Her kim anlatırsa anlatsın inanamam.Biz farklıyız.Biz halkız.Bizler apayrı dünyada yaşıyoruz bu sevdayı.Her renktaşımı şimdiden uyarayım.Pazar günü bilet kuyruğunda yerinizi erken alın.Gişeler 10:00 ya da 11:00 da açılacak muhtemelen.Yoğun bir kalabalık olacağı aşikar.Bu maçtan alınacak 3 puan bizim için çok önemli.Ayrıca Denizlispor'u ağırlamaktan büyük şeref duyacağız.Bizde Denizli'nin de taraftarının da yeri apayrıdır.Şimdiden gelecek olanlara Allah kaza bela vermesin diyelim.Yolunuz açık olsun.

      Maçın iddaa oranları hakkında şu şekilde düşünüyorum.Adanademirspor 1.60  Beraberlik 3.10 Denizlispor 3.20.Geçen hafta deplasmanda Rizespor'u yenen Adanademirsporumuz'a bu maçta favori gözüyle bakılacağına inanıyorum.Çünkü maçta rastgele bir futbolla değil müthiş bir özveri ve mücadele ile aldık biz 3 puanı.Bu maçtan dileğim galibiyet.İçerde sevinmeyi özledik.Belki de yıllar sonra ilk defa iç sahada bu kadar puan kaybediyoruz.Ancak kaybettiğimiz puanın farkında değiliz sanırım ki stad her zaman tıklım tıklım doluyor.Gönlümden geçen , futbolculara inancımdan kaynaklı bu maçı Adanademirspor'um ilk yarıdan bitirecektir.Hakkımızda en iyisi olsun.Vurduğumuz gol olsun.Şimdiden heyecan sardı.Pazar günü stad da dostlarımla ve tüm arma aşıkları ile buluşmak dileğiyle.Hayırlı akşamlar...

Saygılarıma Mavi Lacivert

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger