16 Ocak 2013 Çarşamba

Tribünden devre arası transfeleri

   

       Ptt 1.lig de devre tamamlandıktan sonra teknik direktörümüz  Mustafa Uğur '' nokta transferler yapacağız ve bunlar ilk on bir de direk oynayacak futbolcular '' demişti.Karşıyaka'dan Taha ile başlayan transferler arkasından Brezilyalı Dantas ve Türkmenistanlı Gurbani ile bitiyor sanırım.Taha'yı hırsıyla ve gördüğü kartlar ile tanıdık Karşıyaka'dan.Transferi sonrası tribün gözüyle baktığımızda ve Karşıyaka'dan arkadaşlarımıza sorduğumuzda '' iyi futbolcu ama bir türlü oyununu sahaya yansıtamadı , bal yapmayan arı gibi '' dediler.Benimde Karşıyaka da izlediğim Taha aynen bahsettikleri gibiydi.İnşallah şanlı arma altında o formuna kavuşur diyelim.Brezilyalı Dantas'ın attığı gol sayısı ortada ancak oynadığı futbolu daha çok merak ediyoruz.Sonuçta referansı başarılı oyuncumuz Juninho.Attığı gol sayısına bakmadan önce maçlarda bu tribünler önünde nasıl bir performans sergileyeceğini herkes gibi bende merakla bekliyorum.Son haber Gurbani ise on takımlı Türkmenistan liginden çağırılmış.Karim Alhassan hatasına düşmüştür diyorum yönetim için.Bu futbolcunun en büyük avantajı Türk statüsünde oynayacak olması.Takdir edersiniz ki Mustafa hocanın bahsettiği nokta transferlerin bu futbolcular olduğunu sanmıyorum.Yönetim yine kendi bildiğini okudu ve duyumlarla futbolcu aldı diye düşünüyorum.Elde ki Lawal'ı disiplin altına alamamalarının yarattığı baş ağrısını hâla çekiyorlar.Ki o Lawal İspanya'dan da bu gibi bir sorunla gelmişti.Lawal'ın oynamaması durumunda hali hazırda Emre Balcı'yı da yollamışken yönetim Taha'yı mı düşünüyor kadroda acaba.Devre arası transferi nokta transfer oldu sanırım ama yönetim açısından bir nokta koymuşlardır kendilerine.Biz futbolcu transfer etmeyi bilmiyoruz diyebilmişlerdir umarım.Şu an Türk vatandaşı olmayan 5 futbolcu var takımda.Fenerbahçe'nin yabancıları Türkleştirme politikası gibi bizim yönetimde bir projeye imza attı sanırım.Javid Hüseyinov'un ne kadar oynatıldığı ortada.Tanıdık , bildik oyuncular almaktansa kapalı kutuyu tercih etmelerini küçükken süpriz yumurtadan iyi bir oyuncak çıkar mı acaba hevesinde görüyorum.Bolu maçında ilk on bir de Taha , Gurbani ve Dantas'ı gerçekten direk oynatacaklar mı ? Oynarlarsa nasıl oynayacaklar bunlar merak konusu.İnşallah tribüne gelenleri ve gelemeyip yürekten takibi bırakmayanları üzmezler yine.Futbolcuların ''tribüne hayranlığı'' onları armaya bağlayan nedendir sanırım.Ve bu sene olur da şampiyonluk gelirse yine '' Taraftar '' şampiyonluk getirecek.Birileri üstüne alınmasın öyle bir başarıyı...

-Mavi Lacivert

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger