16 Ocak 2013 Çarşamba

Taraftarla ağlayıp gülen...Bir yönetim istiyorum.


 Sosyal paylaşım sitesi facebooktan mavi lacivert renklere gönlünü kaptırmış bir arkadaşımızın sözleri aynen şu şekilde '' Taraftarla ağlayıp gülen , bir yönetim istiyorum ''.Bu bir isyandır.Adanademirspor armasını yönetenlere karşı atılmış güzel bir tokattır.Adanademirspor taraftarlarının hepsi yönetimi istemiyor.Çünkü yönetim taraftar gibi arma sevdalısı değil.Adanademirspor taraftarının hepsi dedim yanlış okumuyorsunuz.Yönetim yandaşı olanlar Adanademirspor'un gerçek taraftarı değiller.Şöyle bir kaç sene geriye gidince aslında arkadaşımız bahsettiği o şahsiyetli insana ulaşabilirsiniz.Direk aklınıza gelen isim Bekir Çınar'ın ta kendisidir.Adanalı olmamasına rağmen Adanademirspor tribünlerinde büyümüş , o vefayı bilen o cefayı çeken bir onurlu insandan bahsediyoruz.Gerçek arma sevdalısı , bizden biri...Bizi anlayan , bizle ağlayan,bizle gülen işte ''O'' insan.'' Benim gülen yüzüm gökyüzünün maviliği '' diyen ve bu sözleri , yaptıkları bizim gönlümüze kazılmış , tarih sayfalarında yer almış '' Adam '' . Peki şimdi size sorarım '' Bu yönetim ya da herhangi biri Bekir Çınar gibi olabilir mi ? '' ...Ne zaman tribün içinde büyümüş, Adanalılık ve demirsporluluk ne demek bilen biri çıkar , işte o zaman bizleri anlar ! Şuan herkesin tek dileği bu yönetimin gitmesidir.Çünkü bizlerin gözünde onlar '' Taşeron '' olanlardan.Sahada alınan galibiyetle mutlu olan bir taraftar topluluğundan bahsetmiyoruz burada.Bizler yıllarca 2.lig süründü dedikleri takımın taraftarları olarak başarıya endeksli bir yapıya büründürülmeye sürükleniyoruz.Onların süründü dedikleri yıllar boyunca bizim kadar mutlu olan var mıydı acaba ? Bizler en güzel yıllarımızı '' Arma '' dimdik ayakta olduğu sürece yaşamaya devam edeceğiz.Bizi üzen tek şey bizi anlamayanların bizden biriymiş gibi bu kulübün içinde bulunması olacaktır.Biz diyorum işte biz bu yüzden farklıyız.Şimdi armamız ilk 6 içinde şampiyonluk kovalıyor olabilir fakat bizler şampiyonluk kovalayanlardan yana değil de geleceğimizi sağlam kuranlardan olmayı seçtik.Bu hiç değişmeyecek.Hani derler ya ağızlarıyla kuş tutsalar da biz geleceğimizi transferlere , galibiyetlere kısacası '' Taşeronlara '' satıp değişmeyeceğiz ! 

Bu sözü paylaşan arkadaşımız Beril'e teşekkür ederim.İçimizde biriktirdiklerimizi bana yazma fırsatını sunduğu için.Saygılarımla Mavi Lacivert ...




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger