2 Nisan 2013 Salı

Daha Güçlü Yönetim Daha İyi Mali Yapı


    Bu sezon yönetim kaldı gitti derken neredeyse bitiyor.Play off şansımız sınırda devam ediyor.Takım kaptanımız Erman Özgür'ün Goal.com'a verdiği röportajla aslında gerçekleri tamamı ile gördük diyebiliriz. Röportajında Adanademirspor'un bir üst ligi kaldıracak mali yapısı yok demişti.Bende oluşan düşünce ise yönetimin devre arasında gönderdiği ve takıma getirdiği futbolcular ile bir üst lig hedefinin olmadığı idi.Zaten sezona başlarken söyledikleri bu sene ligde kalalım yeterdi.Gel gelelim taraftarın devreyi başarılı bir şekilde kapatan takım için düşüncesi şampiyonluktu. Bu düşünce ilk altı maçta yerini en azından play oflara kalalım düşüncesi ile değiştirdi.
    Yıllardır verilen mücadele sonunda geldiğimiz noktada tüm arma sevdalıları bir üst ligi isterken yönetim aslında üst lige çıkmanın intihar olacağını biliyordu.Ancak bizim de sezon öncesinden başlayan tepkimiz bunun içindi.Bu yönetimin yerini mali yapılanması daha iyi bir Adanademirspor yönetimini oluşturacak insanlara bırakması.Aylarca '' Yönetim İstifa '' demekten bıkmadık.Ve halen bu devam etmekte.Geleceğimizi düşündüğümüzü onlarda iyi biliyor.Bu sezon öyle yada böyle bitecek.Gerçekçi olmak gerekirse yönetim gitmediği takdirde üst lig olsun olmasın sonumuzun büyük bir hüsran olacağı kesin gibi.Süper lige çıkarsak yönetim derhal istifa etmeli ki seneye orada tutunalım.Bu ligde kalırsak ise yine yönetim gitmeli ve seneye daha güçlü bir yönetim ile şampiyonluk hedefi ile lige başlayalım ve sonunu getirelim...
    Yönetimin inadının sezon sonunda kırılacağını düşünüyorum.Öyle ki aksi takdirde gelecek sezon stadlara giremeyecek hale gelecekler.Elde ki kadrodan belli futbolcular takımda tutulup yapılacak transferler ile daha iyi bir takım oluşturulması için yönetimin istifa etmesi şart.Adanademirspor yıllarca lige en geç hazırlanan takım durumundan kurtulmalıdır.Binlerce insanın gönül verdiği bu arma artık hakettiği yerde olmalıdır.Şimdi karar yönetimin... Eğer birazcık bu armayı düşünüyorlarsa bırakıp giderler...
 
      Buradan şunu da söylemek istiyorum '' Geleceğimizi karartmayın , aydınlatacak insanlara bırakın '' ...Biz o  eski günleri özledik...


                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger