1 Nisan 2013 Pazartesi

Öfkeme Engeldir Arma !

      Bucaspor maçına dair o kadar çok yazacak şey var ki... İnsanlar hafta içi olmasına rağmen stada akın etmiş , kale arkası ve maraton bileti bitmiş herkes armaya koşmuş ancak evlere şenlik bir defans var sahada.
      Maçta 1-0 öne geçtikten sonra o ana kadar oynanan etkili futbol hepimize helal olsun dedirtti.Ancak sevincimizi kursağımızda bırakmaya alışan bir Adanademirspor takımı vardı bu sezon onu unutmuştuk. Arkasına yediğimiz gol beni tek soruya yöneltti '' Mustafa hoca bu Mehmet Battal'a bir çözüm bulamadı mı ? '' Evet maçın her anında o sıkıntıyı yaşadık.2. golü de yedikten sonra tekrar toparlandık.Juninho'nun muhteşem futboluyla maçı 3-2 ye getirdik ve ilk yarıyı önde bitirdik.İkinci yarıya da hakemin hatalar zincirine bir hata daha eklediği penaltıyla 4-2 yaptık skoru.Tam rahatladık arkası gelir derken yine bilindik Adanademirspor sahaya çıktı.Mustafa Uğur'un olağanüstü değişiklikleri yönetimin devre arasında futbolcu göndermesiyle eş değerdi sanki.Rıdvan'ın oyundan çıkarılmasına sözüm yok ancak Roger'in oyundan alınması oyunu adamların eline bırakmaktan başka bir şey değildi.4-2 iken ofansif bir futbol oynamak yerine hâla atak yapan ve yapılan değişiklerin de hücuma yönelik olması skoru 5-5 e getirdi... Son gol de Ramazan'a atıp tutuyoruz ki haklıyız topu çevirmesi gerekirdi ancak ne yazık ki önce o gole kadar gelen hatalar zincirine bakıp başta hocayı sonra defansı ve Ramazan'ı eleştirmemiz gerekir...
                                 
                           

      Ne olursa olsun böylesine bir maçı kaçıranlar adına üzülüyorum.Kaçan 3 puana ise kahroluyorum ! Kendim ettim kendim buldum demiştir inşallah Mustafa Uğur.Ben Juninho'yu ve o attığımız gollerin gelişimini izlerken gurur duydum.Maçın hakemi Mete Kalkavan'a ve yardımcılarına diyecek sözüm yok.Ofsayt' a devam , ofsayt olmayana ofsayt , penaltı olmayana penaltı , faul olmayana faul veren bir hakem tribünden bile zor çıkar o sahaya...Hele de rakip takım oyuncularından iki siyahi oyuncunun sarı kartlı olduğunu bile bile o kartların üstüne üçer tane kritik faullerine rağmen ikinci sarıdan kırmızı vermemesi tamamen skandaldır...
     Bu maçta bitti.Tek sözümüz '' Kafana göre ADANADEMİR ''

                           




                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger