7 Nisan 2013 Pazar

Okurken Duygulanıyoruz Mavi Anıları

      Evet bir yola baş koyduk yine.Güzel bir proje ile sevdamıza sevda katmaya geldik.Her geçen gün büyüyen bu aşkı anlatmaya , okurken herkese yaşatmaya yemin ettik.Bizden önce armaya tutulan yürekleri anlamaya , bizden sonraki nesillere duygularımızı aktarmaya , daha mavi gençliğe  acısıyla tatlısıyla serdik geçmişimizi...
      Mavi anılar diyorum çünkü bizlere ulaşan her anıdan sonra daha da umutla bakıyorum armanın geleceğine. Ben bir yazıyı okurken daha önce bu kadar yaşamadım yazılanları.Bilmediğim , görmediğim arma aşıklarının Adanademirspor ile tanışmasından tutta yaşadığı acı tatlı ne varsa hepsini hissettim desem abartmış olmam ki.Yaşanan onca olumsuzluklara rağmen armadan kopmayan bu insanların sevdasını kim bana açıklayabilir ! Çekilen bin bir cefa var ortada.Çınar dimdik ayakta.Düşünebiliyor musunuz adam Adana'ya hiç gelmemiş ama Adanademirspor ile deplasman yapıyor.Evde babasına Adanademirspor maçları izletiyor.Yani onu da armaya aşık ediyor.Nasıl bir sevda ki kimseye anlatamıyoruz ama etrafımızda ki herkese yaşatıyoruz...
 
     Bir kaç hafta önce bu fikrin projeye dönüşeceğini ve herkesin bize destek olacağını söyleseler inanmazdım. Ancak gelen o kadar anı ve güzel mesaj var ki... Biz bunu sizlerle başaracağız renktaşlar. Bizleri bu kadar heyecanlandıran , sizlerin okumak için gün saydığı bu kitabı ilk paragrafta belirttiğim nedenlerden ötürü daha bir azimle çalışarak tamamlayacağız.Yine söylüyorum kitaptan tek kazancımız gurur ve sevdamızı bir kat daha arttırmak olacaktır.Belki de küskünleri tekrar kazanacağız.Ya da daha fazlası çocuklara bu sevdayı aşılayacağız.Maddi gelir beklemiyoruz.Çünkü onu da günün şartlarına göre güzel bir mavi sosyal proje adı altında Adanademirspor taraftarlarının tarihine kazandıracağız. Bu konuda bize destek veren herkese teşekkür ederiz. İnternet sitelerinde , sayfalarında , profillerinde , evde arkadaşlarıyla vs paylaşan herkese... Örneğin İzmir Tayfası , Ankara Tayfası , Adanademirspor Fan ve www.Adanademirspor.tv  editörlerine yani renktaşlarımıza ... Aynı hassasiyeti herkesten bekliyoruz.Bu benim , onun değil hepimizin projesi...

Saygılarımla Mustafa Döş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger