13 Nisan 2013 Cumartesi

Kulüp Değil Siyasi Bilimler Okulu

      Adanademirspor'u bir kezde siyaset için kullanmayın.Yıllardır gelen her yönetim isimlerini ön plana çıkarmak isteyen insanlardan kuruldu. Geçenlerde sohbet ederken onların Adanademirspor'un parasına ihtiyacı yok demişti bir abimiz.Bende paraya değil siyasi kimliklerini ön plana çıkarmaya geliyorlar demiştim.
Yine yanıltmadılar beni.Seçimler yaklaştı ve ilk isim Ali Ugur Akbas oldu.Bununla kalacağını sanmıyorum. Dahası olacak.Sezon öncesinde siyasi rant uğruna geldiklerini iyi biliyordum.Hatta bunu herkes biliyordu...
   
      Çukurova Belediye Başkanlığa bir aday çıkarttık.Diğer belediyelere kimleri çıkartıyoruz onları da bir açıklasınlar bari.Futbol kulübü yönetimi değil de sanki '' Siyasi Bilimler Okulu ''. Keşke okuldan erken mezun olsalardı da kurtulsaydık. Çukurova  ilçesinde ikamet eden biri olarak görüşlerini savunduğum partiden dahi olsa oy vermeyi düşünmüyorum.Sadece kendimle de sınırlamıyorum bunu. Çevremden oy alamazsınız. İnsanların haklarını seçim uğruna çalanlar gelip seçimde bizden oy beklemesinler. Adanademirspor tribünlerini '' Halk'' oluşturuyor.Boşa mı diyoruz  '' Halkın Takımıyız '' diye. Sen halkın sesini dinleme , yönetimden istifa etme , siyaset uğruna takım geleceğiyle oyna sonra gel bize '' sandıkta beni oyla '' de. Yok efendim...

    Adanademirspor sizler için yanlış basamak. Ben sizleri seçen kongre üyelerine kızıyorum. Kongre üyeleri kimlerden oluşuyor onu da merak ediyorum açıkçası. Siyasi partilerin eline mi düştü bu koskoca çınar !    
Her sene yönetimde il meclis üyesi olmak zorunda mı ? Neden bağımsız bir yönetim gelmiyor bu armaya ? Siyaset için başka bir yol izleyemiyor musunuz ? Tek çareniz Adanademirspor mu ? Sizin gibi yönetime girmeden de Adanademirspor ismini kullanıp bugünlerde Sarıçam Belediye Başkanlığına adaylığını koyacak insanlarda biliyorum.Onlarında gözümde sizden farkları yok. Sarıçam'da ne kadar Adanademirspor aşığı arkadaşım var ki onlar tayfalaşmış durumdalar, hepsine bir öğütüm olacak. Çukurova'dakilere olacağı gibi. Kusura bakmasın hiç kimse ben halkımdan , hakkımdan çalanın yanında değil karşısında olurum. Sezon öncesinde düşüncelerim   de haklı çıktıysam bundan sonra da o doğrultudaki düşüncelerimde haklı çıkacağımı da bilirim. Ayrıca bir isimden pardon bir '' ADAM '' dan bahsetmeden bitirmem bu yazıyı. Oturun düşünün bakalım '' BEKİR ÇINAR '' Adanademirspor yönetiminde olduğu sezon adaylığını açıklasa arkasından on binler koşuyor muydu ?  Sonra evet derseniz niye koşardık onu da sorun cevaplayın kendinize !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger