10 Nisan 2013 Çarşamba

Sen Olmasan Şimşek Ah Bu Hayat Çekilmez

       Bilindiği üzere Adanademirspor anılarımızı bir kitap içinde topluyoruz. Bu projeye adım atarken çok destek bulacağımızı biliyorduk. Ancak armayla gecesini , gündüzünü , yıllarını yaşayan renktaşlarımızın anılarının bizlere bu kadar dokunacağını bilmiyorduk.Evet hergün anılar bize ulaşıyor. 7'den 70'e herkes o an ki duygularını yaşayarak yolluyorlar biliyoruz çünkü biz o anları okurken yaşıyoruz.
       Belki bir yaraya dokunuyoruz.Tekrar kanatıyoruz.Gelen anıları kitapta herkes okuyacak ama Adanademirspor için hani hep deriz ya '' Hayata tutunacağımız tek dalsın ''  diye. Bir anı da kardeşimizin hayattan engelli diye kopma noktasına geldiğinde Adanademirsporla tanışmasının onu hayata bağladığı yazıyor. Okuyunca gözlerim doldu.Bu kadar büyüksün arma derken insanlara da kardeşimizi hor gördükleri için bu kadar engellisiniz işte dedim.Daha niceleri var.Aslında bu projeyi düşünürken renktaşlarımızın kutsal arma ile neler yaşadıklarına ulaşmak ve herkesle bunu paylaşmak hedefimizdi.Böylelikle herkes bu armanın ne kadar büyük olduğunu yıllar sonra okuyunca bile anlayacaktı.Elif ve Zelal'i bilmiyorum ama beni dallarına değil köklerine kadar bağladın be Adanademirim...
        Sizde anınızı uzun uzun yazın.Yaşadıklarınızı es geçmeyin.Tüm açıklığıyla dökün.İsim vermek zorunda değilsiniz.Ancak '' Söz uçar yazı kalır ''demişler.Yıllar sonra elinize kitabı aldığınızda okudukça nasıl cefa çektiğinizi , uğruna neler yaşadığınızı dün gibi hatırlayacaksınız.Her anıyı burda anlatmak istemiyorum.Daha doğrusu bahsetmek istemiyorum.Güldürenleri de var ağlatanları da.İnsanın aklına gelmeyecek ilginçlikleri de.
Gelin çekinmeden yazın bize... Şuana kadar sayısız anı geldi.Sizde onlardan biri olun.Ben yaşadıklarımızı yazsam kitap olur ama kendi kitabım olur. İstiyorum ki bu kitap hepimizin olsun. Sizlerin de anılarından bir nebze olsun nasibimi alayım.Bende sizlerin duygularını hissedeyim.Ayrıca buradan mavisimsekler.com , haberads.com , İzmir Tayfası , Ankara Tayfası , Adanademirspor.tv , demirspor1940.blogspot.com ve Adanademirspor Fan sayfasına  verdikleri destekten dolayı teşekkürlerimi iletirim.

Anılarınızı yollayabileceğiniz mail adreslerini yazıyorum ancak hepsine yollamayın içinden herhangi birine yollamanız yeterlidir...

Elif Yıldırım : elayf01_0@hotmail.com
Mustafa Döş : mustafa.dos@hotmail.com
Zelal Han: zelalhan@gmail.com





www.mavisimsekler.com

www.haberads.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger